Slip Drops Erection Gel

Slip Drops Erection Gel

PRODUCT NATURE:

Don't be embarrassed anymore! Enjoy lasting hardness until the end of orgasm thanks to the Slip Drop gel formula that contains L-Arginine and Ginseng extract that enhances blood circulation to the penis, leaving you with a feeling of complete virility and pleasure.

PRODUCT SIZE: 100ml

INGREDIENTS IN ARABIC:

ماء منزوع الأيونات، هيدروكسي إيثيل السليلوز، إل-أرجينين، أحادي بروبيلين جلايكول، خلاصة الجينسنغ، الجلسرين، حمض الستريك، بروبيل هيدروكسي بنزوات، ميثيل هيدروكسي بنزوات.

HOW TO USE:

All you have to do is apply an appropriate amount of gel on the penis and rub it gently, especially on the penis head area, about 10-15 minutes before intercourse, to get the best result.

WARNINGS:

° The product is for external use only.
° Store the package inside its designated box, in a dry and cool environment (between 5-30°C).
° Avoid contact with your eyes.

The erection aid gel from Slip Drops does not cause any infections in sensitive areas Tested by dermatologists - it does not cause damage to condom tissues, besides it is the best among all types of erection aid gels available in the Arab markets, so if you want to have an intimate experience Farida All you have to do is order the gel now..

سليب دروب
منتجات العناية الجنسية للرجال
جل الانتصاب
وصف المنتج: لا داعي للحرج بعد الآن! تمتع بصلابة تدوم إلى نهاية بلوغ رعشة الجماع بفضل تركيبة جل سليب دروب التي تحتوي على L-Arginine وخلاصة الجينسنج التي تعزز من تدفق الدورة الدموية الواصلة إلى القضيب فتغمُرك بشعور اكتمال الفحولة والمتعة.

حجم المنتج: 100 ملل.

المكونات: ماء منزوع الأيونات، هيدروكسي إيثيل السليلوز، إل-أرجينين، أحادي بروبيلين جلايكول، خلاصة الجينسنغ، الجلسرين، حمض الستريك، بروبيل هيدروكسي بنزوات، ميثيل هيدروكسي بنزوات.


خطوات الاستخدام: ما عليك سوى وضع كمية مناسبة من الجل على القضيب وفركه برفق وبالأخص على منطقة رأس القضيب قبل الجماع بنحو 10-15 دقيقة للحصول على أفضل نتيجة.

التحذيرات:
احفظ العبوة داخل صندوقها المخصص، في بيئة جافة وباردة (بين 5-30 درجة مئوية).
تجنب ملامسة عينيك.

 

لا يسبب جل مساعد الانتصاب من سليب دروبس أي التهابات في المناطق الحساسة مختبر من قِبل أطباء الجلدية - لا يتسبب في تلف أنسجة الواقي الذكري، بجانب أنه الأفضل من بين جميع أنواع جل الانتصاب المساعد الموجودة في الأسواق العربية، لهذا إن كنت ترغب في خوض تجربة حميمية فريدة ما عليك سوى طلب الجل الآن..